RETUR

Vrem sa fii multumit de produsele cumparate de la cadouriutile.ro si speram ca acestea sa raspunda cerintelor tale! In cazul in care totusi ai nemultumiri legate de articolele cumparate, le poti returna catre noi.

Legislatia in vigoare prevede urmatoarele: “Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform art.9 din O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Se recomanda utilizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

ART. 12 mentioneaza ca produsele se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara urme de utilizare, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit, impreuna cu o copie a facturii de achizitie, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. S.C. ARCA HOBBER S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data denuntarii in scris a contractului. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi. Plata transportului pentru retur revine in sarcina clientului.”.

Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit.

  • Returul se face cu etichetele initiale intacte, impreuna cu accesoriile /cadourile si toate documentele cu care a fost livrat acel produs (dupa caz).
  • Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
  • Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
  • Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele mentionate de tine in solicitarea de retur, dupa verificarea pachetului livrat de catre curier, returul va fi refuzat si expediat catre tine, suportand, de asemenea, si costul transportului.

Produse livrate cu deteriorare/piese lipsa din colet:

  • In cazul in care ai primit un produs zgariat/deteriorat/cu piese lipsa, te rugam sa ne transmiti un e-mail la adresa office@cadouriutile.ro.
  • In aceste situatii noi vom suporta toate costurile aferente remedierii situatiei.
  • Pentru a putea rezolva situatia fara probleme este important sa ne transmiti si poza cu produsul deteriorat ori cu piese lipsa in termen de maxim 48 ore de la primire. O poti face prin email la adresa office@cadouriutile.ro.

Pasii de urmat pentru returnarea produsele achizitionate online:

1. Returnarea produselor achizitionate se face prin curier.
2. Anunta-ne despre intentia de retur in maxim 14 zile de la data primirii coletului. Se va face doar in scris la adresa de e-mail office@cadouriutile.ro. In maxim 24h vei primi si confirmarea noastra.
3. Descarca formularul de retur de AICI si trimite-l  completat impreuna cu produsele. Daca nu te descurci cu formularul de retur, ne poti trimite urmatoarele informatii in e-mailul cu solicitarea de retur: nume si prenume, numar comanda, IBAN, nume titular cont bancar si nume banca.
4. Ambaleaza produsele corespunzator, pentru a fi protejate pe durata transportului, respectand mentiunile facute mai sus. Important e ca awb-ul sa nu fie lipit direct pe ambalajul original al produsului. Nu ne asumam responsabilitatea pentru colete pe care le-ai trimis incorect ambalate si care au ajuns la noi deteriorate. Astfel de colete vor fi refuzate si returul va fi anulat.
5. Cheama curierul la tine prin completarea unei cereri online AICI, pe FAN RETUR. Cu exceptia cazului in care este vorba de produs livrat gresit, deteriorat, defect, cu piese lipsa, returul va fi achitat de client.
6. Dupa ce intram in posesia coletului si verificam daca produsele returnate indeplinesc conditiile mentionate mai sus, contravaloarea lor va fi transferata in contul IBAN mentionat, in cel mult 14 zile calendaristice de la data la care ai transmis solicitarea de retur. Daca ai solicitat schimbul produselor, comanda de schimb se expediaza doar odata ce returul a ajuns la magazinul din Bucuresti si a fost verificat. Schimbul nu se face la curier.

Orice retur care nu respecta conditiile de mai sus va fi refuzat.

Daca ai si alte intrebari/solicitari, te rugam sa ne scrii la adresa de e-mail: office@cadouriutile.ro.